Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-08, 14:55   #19
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Gjør jeg noe feil?

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

alle sier de får så mye energi av denne kosten

jeg har nå gått på ketolyse i 3 uker ,vel energien blir mindre og mindre
sliten for den miste ting
og holder meg til dietten ,

Da er kanskje ikke ketolysekuren dietten for deg? Kanskje en diett med litt mer karber er din greie? Det er jo fryktelig variabelt hvordan folk reagerer. Selv mistet jeg mye enrgi de første dagene, men jeg ligger på et middels nivå energimessig nå. Det kjennes helt greit ut, men foreløpig kan jeg ikke ta de hardeste treningsøktene for å si det sånn. Men jeg regner med at det er noe som kommer etterhvert som kroppen blir vant med dette kostholdet. Og hvis ikke energien kommer seg, så får jeg gå tilbake til South Beach/Fedon. Dersom du mistrives eller føler deg dårlig på dietten syns jeg ikke du skal følge den. Finn et kosthold som passer for akkurat deg Men kanskje gi det litt mer tid enn 3 uker, kanskje det bedrer seg?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat