Opprinnelig lagt inn av Amariel, her. Nydelig salsa En boks hakka tomater 1/2 finhakka løk 1/2 paprika finhakka 1/2 finhakka chili saften fra 1/2 lime cayennepepper krydder etter smak... La den stå å trekke smak et par timer før du smaker den til.. Den er sååååå nyyyydelig! Bruk gjerne en foodprossessor til å knuse tomaten litt, men det skal være litt biter i den.. Jeg syns den oppskriften passet i tråden her
Opprinnelig lagt inn av Amariel, her.
Nydelig salsa En boks hakka tomater 1/2 finhakka løk 1/2 paprika finhakka 1/2 finhakka chili saften fra 1/2 lime cayennepepper krydder etter smak... La den stå å trekke smak et par timer før du smaker den til.. Den er sååååå nyyyydelig! Bruk gjerne en foodprossessor til å knuse tomaten litt, men det skal være litt biter i den.. Jeg syns den oppskriften passet i tråden her
WOW Så godt da!! Laget meg både taco krydderete(i stort syltetøyglass så har for en stund) og denne salsa'n i går - helt himmelsk! Blir godt å ha disse to tingene når man blir lei av egg og bacon Men noen som vet holdbarheten på salsa'n? Evt er den noe særlig å fryse ned? Ble ganske stor porsjon selv om både jeg og dama spiste av den i går. Legger ved et bilde av middagstallerken min i går Tusen takk for både tacokrydder oppskrift og salsa, noe flere mexican-insp. oppskrifter? JATAKK :-D