Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-08, 20:36   #14
indi
Seniormedlem

indi sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Generell Eurodiett tråd!

Opprinnelig lagt inn av sjokoholic, her.

Er ut i uke 2 nå og det går ganske greit, men savner veldig pepsi max og ordentlig middag. Men det hjelper litt å steke grønnsaker med litt olje, hvitløk og chili så får man liksom litt mer følelsen av middag.

Trodde ikke jeg var så kresen, men produktene er ikke det beste jeg har smakt. De 3 første dagene var grusomme, hodepine, kvalm og svimmel - kansje abstinenser etter sukker og pepsi max tenker jeg..... Men nå går alt bedre, men jeg håper jeg slutter å tenke så ofte på mat ihvertfall. Lykke til og hold ut selv om de første dagene blir ille, men det er jo ikke sikkert det blir det for deg da.

Har du kutta pepsimax? Jeg lever på colalight jeg... og har ikke merket at det er noe problem...
Ellers er jeg igang jeg og, klarte å oppnå ketose uten å smake på et eneste eurodiettprodukt, og er enig, de smaker stort sett ille! men idag har jeg putta inn en kakao og en brownie jeg hadde i fryseren fra før sommeren! Ser i lageret i skapet at det er overvekt av brownies, forsåvidt greit nok det. Steiker dem som pannekake jeg, raskt og greit!

god fredag til alle!

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat