Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-08, 20:12   #7
Paradis-Oscar
Medlem

Paradis-Oscar sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Alder: 50
Paradis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlys

Sv: Antibiotika og ketogen kost?

Opprinnelig lagt inn av Maskotten, her.

Håper det er greit at jeg kommer med et lite tips..
Homeopati funker veldig bra på urinveisinfeksjoner.. spesielt tilbakevendende.. Kanskje noe å tenke på hvis du får det flere ganger, eller har historie med det

Du kan gå inn på www.nhl.no og finne en homeopat som har 5årig utdannelse med medisinsk bakgrunn! Så er du sikra at det er profesjonelle og seriøse folk..

Lykke t med kur, husk å kombinere med gode tarmbakterier iform av kapsler.. (Det er alt for lite i biola.. (bio-dolphius eller bio-acidoplhius fra helsekost.. koster litt, men så slipper du å ødelegge tarmen..

Helsing från homeopaten fra Vestlandet

Signerer , signerer - du sa alt det jeg ville si, takk!

Homeopati ikke bare hjelper på UVI, det er mye mer effektivt, og behandler gjerne slik at det ikke kommer tilbake.

Antibiotika har jo også en dårlig sideeffekt, den dreper jo de gode tarmbakterien esom vi trenger, de er en viktig del av immunforsvaret vårt...

Ta probiotika som nevnt her, Bio Care sin er meget bra - alle de som står i kjøleskap på butikken er gode nok.

Flerspektret antibiotika krever i alle fall at du tar det, helst en god stund også...

Lykke til!