Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-05, 11:57   #28
luringen
Seniormedlem

luringen sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Alder: 58
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

ære være Nille...gode svar og stiller opp.

Jeg er nok enig me MHM om at du faktisk må orke å satse litt sjøl også, ikke bare forlange alt på et fat. Da blir det bare halvhjerta og du blir skuffa eller får det ikke til. Misforstå meg rett; her kan man spørre og grave og diskutere men en må sette seg inn i det en vil drive med. Særlig når det er så viktig som helsa og kostholdet ditt! men jeg lover deg; dette er veien å gå!

Det er også mulig å lese seg til mye her inne også, mye er jo besvart fra før. Anbefaler deg å starte en journal hvis du mener alvor, for da får du oversikt over eget kosthold, og tilbakemeldinger fra andre her. Lykke til..