Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-08, 21:47   #40
Lindabtn
Seniormedlem

Lindabtn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 40
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Veie og oppdateringstråd for Septemberketolyserne!

Opprinnelig lagt inn av Lykkelig, her.

Jo konserten var fin den. Så litt langt etter alle som drakk øl og der satt jeg med min pepsi max. Men jeg skulle jo kjøre hjem alikevel da. Men absolutt verdt tiden og pengene.

Står her på kjøkkenet og har akkurat bakt en ny dose med lapper. Nå såkalte "grove" De ziggylappene må jeg si jeg ble "litt" lei av

Og i ovnen har jeg en omelett til frokost/lunsj.

Og i morgen er det på vekta.

Hvordan går det med det praktiske rundt kosten til dere andre? Får dere det til å fungere i hverdagen? Mellom jobb og barnehage osv? Her merker jeg at jeg må planlegge mye mer. Og at jeg MÅ ha med lunsj. Nytter ikke å stikke ned på statoil nå lenger.

Jeg kan heldigvis gå lenge uten mat. Spiser jeg en god frokost, hopper jeg gjerne over lunsjen og venter til middag. Kommer litt an på når jeg begynner på jobb egentlig. Jobber i barnehage og der har de jo mikro, så det er digg å ta med seg noe middagsrester o.l. Samme med skolen (tirs og ons), der har de mikro i kantina som jeg har planer om å bruke en del. Ellers redder mama lupesene og lavkarbo pitabrøde meg veldig til lunsj. Kjapt og enkelt å ta med seg

Ellers går egentlig maten veldig fint.... gruer\gleder meg litt til veiing i morra merker jeg

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat