Hei Carbokiller, du lurer på hva vi driver med når vi ikke tenker lav karbo....IKKE NOE!!!
Tuller..Jeg er veldig glad i å lese. Jeg er vel det man kan kalle lesehest.Ikke kiosklitteratur og sjelden krim, men ellers nesten altetende. Den siste nå var Paulo Coelho: Veronika vil dø. Flott bok om å tørre å leve sitt liv., og ikke alle andres. Tørre å være seg selv. Han skriver veldig godt.
Hagearbeid står høyt. Herlig å jobbe med planter. Etter at ungene ble voksne, så endret også hobbiene mine seg litt. Tidligere var jeg håndball entusiast, dvs oppfølging av bla poden...på høyt nivå. Spilte som ung. Har vært svømmer som ung, men det er lenge siden, så nå er det bare som litt trimaktivitet fra tid til annet. Går en del i teater. Har et abonnement sammen med en av jentene mine, så vi går en gang hver 14 dag.
Ellers så har jeg i mange år vært engasjert i kulturlivet i den forrige kommunen jeg bodde. I en kunstforening bla, og så var jeg leder for restaurering og bevaring av en gammel bygning, som nå er kulturhus. En spennende periode.
Jeg har også tatt en del etterutdanning som voksen,ikke nødvendigvis for å fylle på ifbm jobb, men fordi jeg liker å studere
I dag har jeg ingen altoppslukende hobby, dessverre, men det kan komme. Livet mitt ble litt snudd opp ned for tre år siden, og har liksom ikke kommet skikkelig igang igjen. Savner å være litt aktiv. Bortsett fra å lage mat da, har gått mange kurs..Litt snadder mat, både Thai, annen asiatisk, fisk og gourmet mat, samt desserter....oiii . Felles hobby med ungene mine....
I dag er jeg hjemme, jobber 50% for tiden...plager i en arm....så i dag skal jeg ut i solen en tur, før jeg drar for å stelle negler Litt luksus på mine voksne dager
Hva med deg da Carbokiller? Noe du er spesielt opptatt av? Eller dere andre, noe spennende å berette?
Se det du svarte før jeg ble ferdig 
Sist redigert av Anne : 29-04-04 kl 10:12.
|