enda en ting... det står så forskjellig at jeg blir forvirret. et sted jeg fant anbefaler 25 g karbo i døgnet for å komme i ketose. dette nettstedet blei jeg anbefalt at ei venninne som har hatt en vellykket diett med kuren tidligere. så på lommelegen.no står det at man må holde karbo under 30-50 g pr dag for å være i KETOSE...virker som om de kan mye om dietten der sånn generelt, men akkurat det synes jeg hørtes litt vel mye ut...?? og så leser jeg i forumet deres at mange her holder seg til 20 og 15(!) om dagen, hva er egentlig riktig??? Jeg har hittil holdt meg under 25 g pr dag og er i ketose. (har i hvertfall hatt utslag på stix den blir lyse illa) er det ok da, eller er de "bedre" å holde seg til enda mindre karbs? er ketose ketose, eller er det en bedre ketose dersom jeg har enda lavere karbs? kan jo tilføye at jeg ikke merker noe spesielt enda på kroppen, annet enn at jeg føler meg mindre oppblåst o.l. har bare gått på kuren i 4 dager da. forventer slett ikke mirakler men noen hundre gram den første uken hadde jeg satt pris på. er jo enda noen dager det kan gjøres på da. jeg er ellers i relativt god form til tross for "størrelsen" og har nok ikke mye væske å miste i starten. jeg har heller ikke trent så overvettes mye disse dagene og det har sikkert en innvirkning? bare gått til jobben osv, det er ca 4,5 km. Hva tror dere? takk for et godt forum forresten, det er kjempenyttig for ei som er ny!