Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-08, 18:03   #7
dingpot
Seniormedlem

dingpot sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

Sv: Migrene og kosthold

Jeg kan rapportere de endringene jeg gjør, og det svaret jeg får fra kroppen min her i denne tråden. Først skal jeg bare rense ut av systemet i 2 ukers tid før jeg gjør den første testen.

Kanskje det er til hjelp for andre, men mest sannsynlig må hver og en finne utav det selv, hva kroppen tåler og ikke tåler (dessverre). Hvis det er flere som blir med på prosjektet, så er dere hjertelig velkomne til å dele erfaringer Det setter ihvertfall jeg pris på.

I mellomtiden: kom gjerne med flere historier og erfaringer. Vi kan alle bli klokere av det

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat