Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-04, 22:53   #4
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av trulte

Uff og uff, mener ikke at dette er det eneste saliggjørende for alle, så ikke misfortå meg, men opplegget til Fedon (og Atkins) er så fundamentalt anderledes enn hva vi er flaskeforet opp med at man kanskje kan trenge litt hjelp til å røske inngrodde meninger ut av ryggmargen.(det tror jeg er den lengste setningen jeg har skrevet i hele mitt liv...)

Lang og GOD setning....
Enig med Trulte i at et kurs vil kunne bli bra for deg, i.o.m du er litt søkende til hva og hvordan, vet ikke hvordan du skal gripe det an osv. Selv om ikke kunnskap er alt, så er det ganske greit å få en forklaring på HVORFOR du har så lyst på søtt, og HVA som skjer i kroppen din når du spiser karbohydrater, proteiner og fett. Dette får du på et kurs - og det blir noe mer enn å bare lese boka.