Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-08, 19:26   #16
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Høyt blodsukker uten sukker i kosten?

Problemet når man er insulinresistent er at man ikke klarer å utnytte det insulinet som utskilles og at man derfor utskiller mer og mer.

Spurte legen min hvorfor jeg har langt over 6 i fastende blodsukker om morgenen, men bare har 5.3 på kvelden. Har jo ikke spist karbohydrater av betydning på ukesvis og vært i ketose hele tiden.
Han hadde ingen annen forklaring enn at dette med blodsukker var noe rare greier. Kroppen liksom bare gjør som den vil!

En dame jeg kjenner har en datter med dia1. Hun sa at det å måle fastende om morgenen egentlig bare var noe tull, for leveren skiller ut glukose om natten nesten akkurat som det passer den.

Er ikke lett, dette her.