Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-04, 22:16   #2
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 55
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

OI...

Ingen lett oppgave dette her - men jeg er sikker på at dine plager med tretthet osv. HELT KLART SKYLDES HVA DU SPISER!!! Men det har du sikkert tenkt på selv også - siden du er på dette forumet!?

Jeg forstår det som at du ikke har så mange kilo for mye - men at det er de andre plagene som er grunnen til at du ønsker endring. Selv vil jeg anbefale deg å bli "Fedonist" - for det er et - etter min mening - enklere kosthold enn et Atkins-opplegg.

MEN - disse brød og ris-måltidene dine må du gjøre noe med uansett hva du velger, og endringer er jo alltid litt slitsomme og vanskelige.
Som en start vil jeg anbefale deg at du skaffer deg boka til F. Lindberg hvis du ikke har den allerede. Bruk litt tid på å sette deg inn i prinsippene og anbefalingene - for å hoppe på en diett uten å kjenne den i det hele tatt, eller uten å være motivert synes i hvert fall jeg er kjempevanskelig.

- også kan du spørre masse mer her! Og det kommer sikkert mange flere og mye bedre (og mer konkrete.....) råd på denne tråden også.

Lykke til - og fra Fedonisten

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat