Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-08, 19:53   #5
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Spiser jeg sånn passe?

Opprinnelig lagt inn av Qudahl, her.

Takk for tilbakemeldingene!

Jeg er så glad i de dumme "knekkebrødene" om morgenen, for jeg rekker ikke å lage noe særlig frokost om morgenen, men skal sannelig prøve å kutte ned og pøse på med mere grønt.

Jeg har vel bare fått litt hetta fordi samboeren min (som veide 112 kg, og er nesten 2 meter høy) føyk ned til 105 kg på to uker. og forrige gang jeg gikk på ketolyse raste jeg ned 5 kg på 1.5 uker.. men, ja, dere har sannelig rett, det er et godt resultat og går riktige veien!

Takk for tilbakemld, er så godt å få litt bekreftelse underveis

Masse klemmer fra Helene

Mannfolkene har visstnok lettere enn oss kvinner for å gå ned i vekt når de begynner på en kur...

Ellers vil jeg virkelig anbefale lunch-lappene som ligger inne på oppskriftsforumet. De "lager seg selv" og er kjempegode!

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat