Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-08, 19:06   #30
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva er idealvekt?

Kudos til nattfruen!
Bare for å gi et bilde av den totale forvirring: Fant en metrisk BMI-kalkulator på nettet, og i følge den var jeg fem kg fra å være innenfor normalen. Samtidig så sier fettprosenten min at jeg er innenfor øvre normalskikte (husker ikke hvor mye den var på akkurat nå), og igjen sier midje/hofteratioen min at jeg er svært overvektig, blodverdiene mine (om man ser bort fra blodsukkeret -jeg er insulinresistent) sier at jeg har helse som en tenåring, og en billig tanitavekt-kopi fortalte meg at jeg har altfor lav fettprosent, i følge teorien om at man skal trekke 110 fra sin høyde for å finne idealvekta er jeg nesten tjue kg overvektig.
Det er til å bli ganske forvirra av.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat