Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-08, 16:04   #25
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Vi burde organisere oss!

Opprinnelig lagt inn av Inanna, her.

men problemet er at det er såpass nytt (20-30år) at man ikke kan garantere at det ikke har noen langtids bivirkninger på kroppen, og at det ikke fører til noen sykdommer, eller svekker hjernen, siden den trenger karbohydrater for å fungere.

Så jeg trur ikke det kommer til å bli en anbefalt diett før folk får ordentlig tid til å forske på det.

NYTT!!? Hva når mennesket kom til verden og deres etterkommere i mange generasjoner, hva spiste de? Jo mat fra naturen og det betyr kjøtt, bær, nøtter osv.
Mennesket har faktisk spist sunt i mange 1000 år (eller 100.000?), mens man bare i de siste 20-30 årene ikke vet hva som er sunt lenger!
Forskning? Mennesket har spist sunt i flere 1000 år, det er vel forskning nok.