Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-08, 13:37   #7
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Huff! Må slutte med Ketolyse ...

Det var trist å høre, men som jeg sier; Helsa først.
Om du synes det er litt vanskelig, så kan du jo kikke litt her: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=4338
Dette er en vedvarendestige utarbeidet av Atkins. Atkins er nogenlunde likt Ketolyse, men etter to uker begynner man en stigning i karbohydratmengden, og ved å følge denne stigen, kan du sakte tilnærme deg et Fedonkosthol, da Atkins Vedlikehold er ganske likt Fedon!
Det er jo fortsatt mer fett i Fedons diett enn det er i det vi refererer til som "vanlig kosthold", men man tilfører ikke maten så mye fett utenfra som man gjør på Ketolyse, og du kan fortsatt spise feit fisk og bruke olje i salaten din, men du får i alle fall et større spenn i hva du har å velge i å spise. De fleste faller ut av Ketose på 50 kh om dagen, men det vil fortsatt være nok til å gå jevnt ned i vekt, vil jeg tro

Håper du finner ut av det, og masse lykke til videre

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat