|
Sv: Noen som vil være med å begynne i felleskap?
hei kan eg også få bli med. Eg har da tjuv starta da. Har hold på i ei uke omtrent nå. Og det er litt rart iblant. Kan si at den tabeletten med krom var nok ett must for meg. Veldig søtsnål etter middag.
Ellers så kan eg si at eg for tiden er på jobb i 14 dager. Eg får servert 3 måltider om dagen. Av disse er det kun Egg og bacon 2 ganger i uken. Så det har blitt mye ymse kjøttpålegg, kokt egg, pulvereggerøre samt pulveromelett (pwuu det er stygt) Og så har man spist litt ost i tillegg.
Til lunch så blir det servert mye pasta, pytt i panne osv. Lite reint kjøtt. Så da blir det mye Salat med ost, skinke, røyka laks og annet reint kjøtt hvis eg finner. Les; lei laks snart.
Middag er det samme prosedyre. Bare at der er det oftere mer reint kjøtt og da er det DIGG. Igår var det ytrefile av ox og tilbehøret var stekt laks med rømme og litt brokkoli.
Til nødmat nede på jobben har jeg alltid kjøttpålegg og hardkokt egg med meg.
Som dere ser så er det ikke helt enkelt å være ute på jobb når man driver med lav karbo. Men man tar dag for dag.
Eg er i ketose og kroppen fungerer fint. Det går veeeldig mye vann, er nokså tørst. Og det er forundrende at eg ikke har så stor sultfølelse lengre, noe eg er veldig glad for. Som luxus drikker eg litt Club Soda og Farris iblant.

|