Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-08, 23:54   #50
Karbosara
Seniormedlem

Karbosara sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 59
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Må man kjøpe tablettene fra ketolyse.no

Opprinnelig lagt inn av valleygirl, her.

Har ikke på noen måte antydet at det drives med tricks, eller at noen har skumle motiver.

Det kan godt hende du ikke gjorde det. De færreste mener vel at de har skumle hensikter, og de fleste ønsker vel at det de framstiller av kurer for almennheten skal virke, og dermed blir det jo en slags industri av det uansett. Ville bare få understreke at alt man putter i munnen er frivillig. Så er det opp til hver enkelt å ta ansvar for egen kropp og pleie den etter beste evne. Det som forundrer meg er at det så ofte virker som at folk skal finne opp kruttet selv, enda noen har gjort det for dem. Når da en kur en konstruert til å gi optimal virkning med vitamintabletter og alt man trenger å vite om dette kostholdet i en bok, skrevet av en lege som har forsket på dette, så skal man likevel lage sine egne veier, og etterpå spørre andre om dette kan virker, enda de heller kanskje ikke har så mye peiling som forfatteren.

Håper jeg ikke fornærmer noen, jeg kjente bare at jeg var nødt for å si min mening nå.

Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat