Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-04, 15:49   #9
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Buhuuu det er over 2 uker siden og det er like vondt ennå, skjønner ikke hvor lenge dette skal vare..
Jeg fikk kokende vann over beina, da jeg mistet en gryte med kokende grønnsaker på gulvet. Glapp taket i det ene håndtaket. Hadde ullragger på, så vannet trakk inn og jeg fikk dem ikke av i panikk, så mannen kom løpende og trakk dem av. For et smertehelvete sier jeg bare!! Lå med beina i vann i ET døgn, fikk ikke sove.
Dumme meg gikk ikke på legevakten, men ventet en helt uke :slårsegihodet: og gikk på legevakten 6 dager etterpå. Fikk beskjed om at det var 3 grads forbrenning og infisert, så jeg måtte ta fotbad med grønnsåpe 2 x daglig, og smøre med antibiotikasalve.

Men det er enda ikke bra, så jeg må nok til legen igjen, og få antibiotikatabletter, problemet er at jeg ikke kommer meg ned. Må få mannen til å ta fri jobben kanskje, men han har det så travelt

Kan ikke gå ut, ikke sykle heller, for jeg må jo ha med Camilla på 6,5 mndr. Æsj.
Klage klage dagen lang :P

Men problemet er at jeg bare trøstespiser, er redd for å legge på meg alt igjen, har sikkert lagt på meg 5 kg allerede... Tør ikke gå på vekta. Jeg MÅ skjerpe meg. Skjønner ikke hvorfor det plutselig er så vanskelig...