Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-05, 20:51   #14
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk
Red face

Opprinnelig lagt inn av sommerfugl

siden det var litt snakk om aspartame, så tenkte jeg at jeg kunne bringe denne opp igjen

Tja ka ska en tru ?
Millioner har tatt asparatam uten påviselig skade. Fedme øker beviselig risikoen for depresjon, selvmord, hjerteinfarkt, hjerneslag, sukkersyke, slitasjegikt etc etc etc etc

Er det da så farlig å benytte asparatam i noen måneder mens man går ned i vekt.?
Jeg tror fedmen er mest skadelig.
Når vekten skal stabiliseres, bør maten være så naturlig og ubearbeidet som mulig ( les hjemmelaget ) Så vi snakker ikke om noe man skal ha i resten av sine tilmålte dager !

Allt er gift og intet er gift - sa P. Bombasticus for over 100 år siden - det er mengden som er avgjørende.

Slank dere- bli ferdig med prosjektet og stabiliser vekten med sunn mat. ( en kloking Hippokrates tror jeg sa for enda felr år siden Mat er den beste medisin )

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat