Tråd: Ketosesticks
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-05, 20:43   #6
Bella29
Nytt Medlem

Bella29 sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Bella29 er på en erverdig vei

Takk.

Så flinke dere er til å gi oss nybegynnere svar! Det er nesten så man føler at det kanskje er litt dumt å stille disse elementære spørsmålene, for dere må sikkert svare hele tiden. Så takk igjen. Men det tar vel litt tid å bli kjent på sidene her, og vite hvor man kan finne litt informasjon selv.

Jeg prøver Atkins for første gang, er bare såvidt overvektig - men har lyst til å endre livsstil før det blir tyngre..

1.Jeg leste linken du viste til, nille. Kaffe kan øke blodsukkeret og anbefales derfor ikke. Men jeg kan prøve det ut for meg selv, det er ikke likt for alle, hvis jeg forsto det riktig.
2.OK , jeg vet det er usunt å drikke lightbrus og er villig til å ta den risikoen for en kort periode (mens det værste sukkerbehovet endas herjer) - er det noen lightbrus som egner seg bedre enn andre.
3. Tørr hvitvin har lite karbohydrater og sprit ingenting,men kroppen brenner alkoholet før fett, derfor bør man avholde? Så hvis man skal nyte et glass, bør det skje på en fettfri dag helst?
Jeg synes det er flott av dere som har laget denne siden og håper jeg selv kan bidra litt med svar, når jeg forstår mekanismene bedre! Jeg måtte redigere innlegget mitt, da jeg oppdaget linken til nille. Den var informativ!

Sist redigert av Bella29 : 17-02-05 kl 20:56.
Bella29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat