Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-05, 18:55   #2
Soelli
Juniormedlem

Soelli sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Tønsberg
Alder: 72
Soelli har en fantastisk aura rundt segSoelli har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av LilNoor

Kan det være et problem at jeg er på antidepressiva? Er det et problem at jeg spiser "litt mer" enn det som står i boken? Har noen evt erfaringer fra andre Lav Karbo slankekurer?

Takk for svar!

Hei LiNoor!

Jeg bruker også anatidepresiva, men skjønner ikke at det skal være noe problem. Jeg begynte på Atkins den 3. januar 05, og har gått ned jevnt og trutt disse 6 ukene. Jeg tror ikke det er pillene som gjør at du sprekker, men at kanskje du (som jeg gjorde tidligere)putter noe i munnen når livet er litt kjipt. Må bare prøve å finne de riktige tingene å putte i munnen.
Jeg har ikke noe spesielt sug etter søtt eller andre varer nå lengre, men tror det er viktig å gjennomføre de første dagene strengt, slik at kroppen begynner å forbrenne fett (du bruker kanskje også Ketostix?) Jeg hadde 14 dager introdukson på Atkins, og de første 3-4 dagene var værst. Har hatt en liten sprekk med sjokolade, men fant ut at det ikke var så godt lengre som jeg husket.... og godt er det...
Sluttet å røyke for 1 år siden, og mener bestemt at vi klarer det vi har satt oss fore, hvis vi bare vil det sterkt nok.
Hvis det hadde vært kjempelett å bare spise det som er sunt og bra for oss, hadde jo slankeindustrien vært ute å kjøre. Da hadde vi vært slanke og lekre alle sammen.
Det at det er litt tøfft i starten gjør vel også sitt til at vi kan være stolte av noe vi har prestert.
Stå på videre... dette klarer vi

Jippi Vekta mi er på rett vei..... nedover.... gram for gram
Soelli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Begynte med Atkins - Senere over på Ketolyse-kuren Svar med sitat