Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-05, 18:17   #30
Nooria
Støttemedlem

Nooria sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Nooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressurs

Måtte bare innom her for å fortelle at det er så gøy med prinsens kosthold for tiden. Mammaen har ikke spist brød og poteter på 3 uker og nå spiser jammen meg ikke han heller noe særlig brød/potet. Han er så glad i mammas frokostpannekake, så den spiser han en del av nå. I tillegg lager Au pairen hans smoothie hver dag. Havregrøten med alskens sunne greier har han jo spist hele tiden. Så får han kjøtt/fisk og grønnsaker til middag..... ikke mer potet .

Det som også er ustyrtelig festlig er at Au pairen og prinsen har blitt en del av en gjeng med mødre/barnepassere og barn fra åpen barnehage, og de andre barna er så glad i prinsens mat at Au pairen min nå driver og deler ut oppskrifter. Foreldrene kjøper inn nøtter, bær, cocosa og greier

Hehe..... snart er hele bøgdas barn på lavkarbokosthold

Nooria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat