Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-08, 07:56   #24
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Huden følger ikke med

Det er innmari viktig at treninga er lystbetont for den enkelte, ellers er det demotiverende og man gir lett opp.
Yoga og Pilates er det mange som faller for fordi det ikke er så "treningete" , og gjerne gøy og meditativt.
Enkelte isometriske øvelser kan faktisk hjelpe overraskende mye på områder man ikke forventet i forhold til hyppige repetisjoner. Om man f.eks trykker håndflatene mot hverandre sånn ca 15 cm foran brystet og klemmer det man har og holder i 10 sekunder, og gjør dette så mange ganger man kommer på i løpet av dagen, så strammer man opp musklene som holder puppene oppe. Jeg gjør det ofte, og det HJELPER! Jeg har aldri hatt finere pupper i alle fall!

Når det gjelder heng, så er det nok dessverre litt alderbetinget. Men jeg gikk ned 20 kg ganske raskt, og ting hang naturligvis her og der, men etter et år med ganske stabil vekt så har mye dratt seg sammen. Før hang magen sånn at hud møtte hud, det gjør den ikke lenger Men jeg er spent på hvordan den blir seende ut til slutt når jeg tar tørn nummer to på kiloene.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat