|
Sv: Huden følger ikke med
Opprinnelig lagt inn av Lindabtn, her.
men apropo pupper. Har de største Kahoonasene som finnes (D), lurer spent på hvordan de kommer til å se ut når jeg er ferdigslanket og fått to barn 
D er jo ikke stort? Jeg har DD/E og små pupper. Jeg gikk bare med feil cup i mange år, det er det ekstremt mange som gjør, hehe. Jeg trodde jeg var C (jeg ser ut som en C ut fra andre) men jammen var ikke min riktige størrelse DD og E, gitt. Og mine pupper er altså ganske så små.
Jeg får nesten garantert dekket bukplastikk av staten, men jeg lurer på om vi som er vektopererte har større sjanse for å få det? Det virker sånn. Jeg har hørt om EN av sånn ca. 200 stykker som har fått avslag på de fleste operasjonene, og hun fikk det fordi hun ikke hadde gått ned mer enn halvparten av det hun egentlig skulle. To vektopererte venner av meg skal ta bukplastikk nå, hun ene har allerede tatt puppene og hun ble såå fin!
Jeg vil heller egentlig ikke opereres, jeg tåler ikke narkose noe særlig, blir såå dårlig. Men jeg vil heller ikke leve sånn som dette. Hadde dere sett puppene mine hadde dere spydd. De ser helt flotte ut (ja flotte faktisk) i BH, men så fort jeg snur litt på meg, ramler de sammen i folder og rynker pga. huden. Jeg kan ta et stykke hus og dra det mange cm utover, alle får sjokk når de ser det. Og når jeg ligger på siden, ser det ut som krepp-papir. Fy fader. Jeg kjenner at jeg nesten blir litt despo av dette, så jeg MÅ operere dem. 
Magen må jeg også ta, men jeg tror nok ikke jeg orker armer og annet. Det kan jeg for det første leve med, og for det andre kan jeg trene endel på de områdene.