Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-08, 08:30   #3
Ista
Sperret

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Det kalde nord
Alder: 42
Ista er ny på veien

Sv: Skal på ferie neste helg, sammen med hele svigerfamilien, restaurantbesøk osv.(hj

Det trenger IKKE være noe problem å reise vekk og være i ketose.Jeg har vært mange plasser i 3 uker nå,ferie på hytta,familie besøk og svergie tur!!Fortsatt i ketose jeg,men man må tørre å tenke litt anerledes,klart det er trygt å vært hjemme nært sitt eget kjøleskap når man holder på med denna kuren,men man kan jo ikke låse seg inne heller??
Jeg bakte brød å tok med over alt hvor jeg dro,uannsett!!!!Det har vært mye grilling i sommer,det er jo alltid en hit.Salat,kjøtt dressing og litt grønnsaker som har blitt stekt i folie.På resturant har jeg spist diverse salater med extra kjøtt i.Det har jeg bestilt extra da.Kjøtt med saus,salat og smørdampa grønnsaker!Tenk ikke på susene som lite ketolyse vennlige,det må som regel stooore mengder til for at det skal ha noe å si,spørr om å få sausen i en skål på siden,så regulerer du det selv.
Kjøp med deg godt pålegg,eventuelt en atkins bar hvis du føler at det blir krise.Drikk vann kontinuerlig så går det der bare godt.Får du i deg nok fett til vanlig skal du merke at sulten begynner å bli borte og man slipper den der plagsomme sult følelsen,det er viktig med det fette ellers er det liten nytte å være på ketolyse kur.Det er enklere enn man tror,men er man ny oppstarta ketolyser så er det litt tøft i begynnelsen...Prøv å unngå en sprekk,det er sikkert veldig koselig mens det står på,men tenk på når du kommer hjem å angrer,da er det plutselig ikke så morro lengre å du må kanskje slite med å komme inn i ketosen igjen.Jo mer man hopper inn å ut av ketose jo værre blir det å klare å komme inn igjen!!!

Masse lykke til på tur Håper du får det til!!!Krysser fingra for deg!!!

God klem <3

Ista er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon`ish..... Svar med sitat