Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-08, 21:33   #1
h.e.l.e.n.e
Juniormedlem

Medlem siden: Aug 2008
h.e.l.e.n.e er på en erverdig vei

Skal på ferie neste helg, sammen med hele svigerfamilien, restaurantbesøk osv.(hjelp)

vi skal til kr.sand, heele gjengen, og jeg kjenner jeg gruer meg.. pga maten.
hadde egentlig bestemmt meg for å ta en planlagt sprekk denne helgen, og spise normalt og kose meg, men vet ikke om jeg "tør" eller vil allikevel.

vil helst slippe ubehaget ved å gå inn i ketose igjen, og er redd for å gå ned de få kiloene jeg har gått ned allerede. men samtidig frister det så å bare slappe av og slippe og regne, og være redd for hva jeg spiser heele helgen. det blir nok endel spising på restaurant, og da må man enten bestille kylling/rent kjøtt og la mesteparten av tilbehøret ligge.. spør betjeningen om alt, uten saus, uten ditt, ekstta datt..sukk
kjenner at hvis jeg går ned mer til den helgen, så er det gjerne motivasjon til å prøve å holde ketosen. MEN om det fortsetter sånn som nå, at jeg ikke går ned mer, (eller opp), så vet jeg ikke om jeg klarer det.

jeg klarer liksom ikke kose meg så mye når jeg hele tiden må tenke og tenke og tenke, regne i hodet mitt, og må være den som hele tiden må tas hensyn til,. vi er 10 stk som reiser sammen..

hva tenker dere, noe tips eller noe? måtte bare få ut litt gruff.. kjenner jeg begynner å grue meg til det jeg har gledet meg til i hele sommer..

h.e.l.e.n.e er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat