Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-08, 14:55   #3
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Vi burde organisere oss!

Noen omvending tror ikke jeg på heller. At sukker og hvitt mel er usunt blir flere og flere klar over - men fett er fortsatt den store stygge ulven på matbordet. Mettet fett blir som regel satt på lik linje med transfett, og at mettet fett er det samme som naturlig fett og derfor riktig for oss mennesker er det ikke mange som vet.

Svenskene har den svenske legen, Annika Dahlqvist, som jobber aktivt for at Livsmedelsverket skal endre rådene for kosthold i Sverige. Hun har fått hard medfart i media for sin overbevisning, men hun har klart å skape en debatt rundt temaet. (Hun har til og med kalt Livsmedelsverkets kostholdsråd for folkemord... (!) I Norge har vi Fedon Lindberg og foreningen KOS. Men, vi mangler noen som er litt tøffere og som tør å ta i et tak for endringer - syns jeg da...

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat