Hei du !
Det er fint at det har kommet erstatninger for sjokolade og godterier. Men om du allerede har et problem med å kontrollere hvor mye du spiser, vil jeg anbefale deg å være forsiktig. Det er et kjent problem at folk som spiser disse produktene daglig har hatt problem med å ta av. Noen tåler dem fint uten problem, - andre tåler ikke en bit engang ! Du må prøve deg og se hva du tåler. Stopper vektnedgangen er det sannsynligvis kunstig søtstoff / produktene som gjør det om du spiser mye av det.
Uansett vil jeg absolutt anbefale deg å være forsiktig - max en til dagen og aldri som erstatning for et måltid. Mellom måltid OK ....men med forsiktighet !
Personlig syns jeg smaken på produktene er så som så. Altfor søte, kunstig smak - noen direkte motbydlige. Men smaken er som baken, - alle har sin smak og sin mening ! Og bedre enn vanlig sjokolade etc er det jo !