Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-05, 22:10   #2
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Hei du !

Det er fint at det har kommet erstatninger for sjokolade og godterier. Men om du allerede har et problem med å kontrollere hvor mye du spiser, vil jeg anbefale deg å være forsiktig. Det er et kjent problem at folk som spiser disse produktene daglig har hatt problem med å ta av. Noen tåler dem fint uten problem, - andre tåler ikke en bit engang ! Du må prøve deg og se hva du tåler. Stopper vektnedgangen er det sannsynligvis kunstig søtstoff / produktene som gjør det om du spiser mye av det.

Uansett vil jeg absolutt anbefale deg å være forsiktig - max en til dagen og aldri som erstatning for et måltid. Mellom måltid OK ....men med forsiktighet !

Personlig syns jeg smaken på produktene er så som så. Altfor søte, kunstig smak - noen direkte motbydlige. Men smaken er som baken, - alle har sin smak og sin mening ! Og bedre enn vanlig sjokolade etc er det jo !