Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her. Kan ikke komme med noe konkret til deg der ang forbrenning, men jeg spiser igrunn ganske lite jeg også, tenker ikke så masse på mat lengre og er ikke så sulten. Spiser for lite karbs jeg også, men har alikevel gått ned hele tiden. Kan ikke si om det er bra eller dårlig, men hvis det stopper opp for meg så kan jeg jo kanskje prøve å øke karbs siden jeg har spist for lite. Ja det er sikkert lur tanke! Tror det er veldig individuelt og vi vet jo at vi skal jo ikke spise hvis vi ikke er sultne Ja, det er nok individuelt, men jeg er så redd for å ødelegge forbrenningen at jeg tenke å høre hva andre visste rundt dette! Nydelig sønn du har og velkommen så masse tilbake
Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.
Kan ikke komme med noe konkret til deg der ang forbrenning, men jeg spiser igrunn ganske lite jeg også, tenker ikke så masse på mat lengre og er ikke så sulten. Spiser for lite karbs jeg også, men har alikevel gått ned hele tiden. Kan ikke si om det er bra eller dårlig, men hvis det stopper opp for meg så kan jeg jo kanskje prøve å øke karbs siden jeg har spist for lite. Ja det er sikkert lur tanke! Tror det er veldig individuelt og vi vet jo at vi skal jo ikke spise hvis vi ikke er sultne Ja, det er nok individuelt, men jeg er så redd for å ødelegge forbrenningen at jeg tenke å høre hva andre visste rundt dette! Nydelig sønn du har og velkommen så masse tilbake
Tusen takk for det!