Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-08, 21:20   #29
Paradis-Oscar
Medlem

Paradis-Oscar sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Alder: 50
Paradis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlys

Sv: Bearnaisesaus = skvip!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Haha, du har forledet meg, duuu! Du har jo blitt langt mer aktiv den siste tiden, og jeg har lurt, men ikke turt å spørre, både nicket og bildet er til forvillelse DA fikk jeg DET ut av verden

Angående vinen, om den er drikkegod, så ser du jeg drar den med meg ut på hyggelig lag når lommeboka er tom, men takk for tips

I'm such a devil...
Neida, jeg var seriøst sikker på at skravlinga mi gawe it away for lenge siden, jeg mener: DE lange innlegga, såå mye på hjertet til enhver tid... på det området er jeg svært så...eh..feminin, hehe

Å btw, NEEEEI, du må ikke drikke den vinen der, den er jo tilsatt salt og pepper! Eller hvis du gjør, så kom med rapport! Det er derfor de får lov å selge den på matbutikken (og derfor man klarer å la den stå i fred i kjøleskapet i lang tid, hehe)

Bare å spørre - jeg biter ikke...eller bare litt når det handler om bearnaisesaus ...snill som et lam ellers!

Hilsen miss Paradis-Oscar, 33 år, kjærste med en, matmor til en, høy på kvikksølv, og veldig glad i frukt og nøtter