Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-08, 10:58   #6
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Enda noen spørsmål om insulinresistens

Hva som er veiledende verdier varierer fra regjering til regjering og endrer seg med internasjonale retningslinjer, nyeste forskning etc etc etc.
Håpløse for vanlige folk å finne ut av!

Jeg har ALDRI målt et blodsukker over 11, men fikk diagnosen dia2 etter at to fastende verdier med 3 dagers mellomrom viste over 7, og det ble påvist sukker i urinen. X -legen min stilte diagnosen, men den ble også bekreftet av overlegen på nærmeste diabetes- klinikk.

Vet alt for lite om insulinresistens. Altså jeg vet jo hva det er etc, men det virker som det gir ulike symptomer, blodverdier ol hos alle, og jeg har ikke funnet noen som kan forklare hva det har å si for meg! Kanskje jeg skal utfordre min nye lege. Han elsker å tegne og forklare!