Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-08, 21:50   #27
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Kalorier og lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Eh, jeg (som er bitt av lavkarbobasillen) sier da virkelig litt oppi her at vi ikke må glemme at det er andre ting som funker..... Så da ser jeg vel andre muligheter da?

Og jeg sutrer heller ikke over lavkalorifolk som ikke er interesserte i lavkarbo. Bare sier at det blir litt av det samme. (altså lavkarbofolk som ikke anerkjenner lavkalori og lavkalorifolk som ikke anerkjenner lavkarbofolk)

Jeg sier ikke at du ikke ser andre muligheter, men jeg synes at utsagnet gjengitt under fremstår som et forsvar, at det er ok.

Sitat:

Vi er bitt av lavkarbobasillen og synes det er så fantastisk. (for det er det jo, når det funker)
Og da er det lett at man ikke klarer å se noe andre muligheter.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat