Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-08, 19:57   #58
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Gamle synder. ... ikke synder?

Nei, det er ikke bevist. Og jeg har for eksempel ikke merket noen som helst bedring i min psykiske tilstand av å spise lavkarbo. Men så har ikke jeg spist så konsekvent lavkarbo som Photo (altså uten sprekker) i mer enn et par måneder av gangen.

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Jeg er diagnostisert bipolar, så jeg måtte bare sperre opp øynene litt når jeg leste dette: Vet du om det er "bevist" at lavkarbo hjelper på slike tilstander? Jeg har blitt betraktelig bedre siden jeg ble litt mer oppmerksom på karbene, men samtidig ble livet mitt generelt mer strukturert og forutsigbart i den tiden så jeg har alltid trodd at det var dette og ikke karbsene som gjorde meg bedre. Men hvis lavkarbo virkelig kan hjelpe på bipolaritet hadde det jo vært fantastisk

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat