Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-08, 23:20   #7
dinapo
Juniormedlem

dinapo sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
dinapo er ny på veien

Sv: Jeg har 35 ...

Ja, kjenner meg veldig godt igjen, har gått utallige Grete Roede kurs, og de siste kursene kuttet jeg midt i, fordi jeg ble likegyldig til hva jeg veide, og da er det noe galt fatt...jeg tok meg selv i å jukse med for eksempel å ha det kaloritallet jeg skulle ha for dagen i bakhodet, og byttet ut normal mat med dårlig mat for samme kaloriinnhold, og da hadde jeg fått smaken på masse karbo igjen, og alt ble ødelagt. Har touchet så vidt innom lav-karbo før, og det jeg oppdaget var en voldsom energi, og at det gikk fort ned, men gikk bare et par uker før jeg bare "måtte" smake karbo igjen....og så totalt unødvendig!! Jeg sitter igjen med en tom følelse, en følelse av å være mindreverdig og har elendig selvfølelse, og ER det virkelig så godt med karbo?? Det prøver jeg å si til meg selv, for det er akkurat som om jeg tenker av og til at :"jeg kan da ikke gå glipp av den sjokoladen og potetgullet, jeg må jo kose meg" Helt syk tankegang.....

Når jeg ser på det positive, er det jo nesten en rus å være fornøyd med seg selv. Prøve klær jeg liker, ikke bare fordi det er de eneste klærne som passr, ha god kondis, føle meg vel når jeg pynter meg, få mer selvtillit osv. osv....må bare ta til vettet her, og jeg er evig takknemlig for alle som svarer, for dere hjelper meg på veien

dinapo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kanskje ketolyse, nå Xtravaganza... Svar med sitat