Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-08, 23:11   #33
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Gamle synder. ... ikke synder?

Opprinnelig lagt inn av ~Rosa Skydått~, her.

Hvor har du lest det?

Da jeg startet på ketolyse hadde jeg akkurat 10 kilo å gå ned. Nå som jeg hadde tatt 10 dager pause og jeg er på min tredje dag inn i ketosen, så har jeg 5.9 kilo igjen!

At de siste kiloene ofte er veldig vanskelige å få av, spesielt når man allerede er innenfor normalvekt-området, som deg, er allmennkunnskap.

Av de 4.1 kg du har gått ned er minst to-tre kg vann, så når du øker karbohydrat-inntaket, hvilket du i noen grad vil gjøre før eller senere , vil du nødvendigvis legge på deg- hvor mye avhenger av hvor mye du øker karbohydratinntaket. Hvis du går over til Grete Roede, vil du legge på deg alt.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat