Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-08, 23:11   #16
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Artikkel i dinside.no

Omtale i media er en av de beste markedsføringsstrategiene som finnes. Merkevarebygging og etablering av seg selv som en ekspert. Det er god reklame å bli omtalt eller intervjuet.

I tillegg til kalkulator og sammenligning av matvarer tilbyr SomeBody kostholdsråd og konsultasjoner:

Sitat:

Personlig kostholdsrådgiver
Hos SomeBody får du din egen ernæringsfysiolog

Og Fedon og melkesjokoladen ... Jeg skulle likt å vært en flue på veggen under det intervjuet. Journalisten opptrådte nok korrekt, pressefaglig, men det som ble formidlet var ikke alt Fedon mente om verken melkesjokolade eller brunost.

Jeg skjønner forsåvidt ikke helt hva du mener med krangel. Vi er enige om at kildebruken her ikke god. Jeg er mer negativ til den enn du er.