Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-04, 11:39   #2
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk
Talking

Nei, - jeg er en av de heldige som ikke er avhengig. Det er bare kroppen min som reagerer på en "unormal måte". Dvs, reagerer på enkelte (litt mange etterhvert syns jeg) matvarer, - jeg har en ikke eksisterende forbrenning og dermed ekstrem metabolisk motstand....... For de som har fulgt med så har jeg prøvd ALT for å sette igang forbrenningen. Uten hell.

Alle, inkl. min lege sier at enhver med mitt kosthold (Nøyaktig veiing av mat og føring av Fitday/matjournal) burde ha nådd "målet" rundt juletider. Det dumme er at ingen av "spesialistene" kan forklare meg HVORFOR jeg ikke kommer videre......

Vi får se hva blodprøvene forteller - ikke at jeg venter så mye, de var helt normale sist......