Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-08, 11:07   #16
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Oppstartsvansker - Vekt

Sitat:

Hei,
Får ikke for mye karbohydrater tror jeg. Hele poenget med å telle Karbohydrater er vel at man skal påse at man ikke faller ut av ketosen, og jeg er i fin Ketose.

Det er ikke riktig.
1. man kan spise laaaangt mer enn 20 gram karber om dagen og være i ketose, MEN det betyr ikke at man går ned fordet.
2. Poenget med karbene er at kroppen skal få næringsstoffene den trenger for å drive denne prosessen best mulig vidre. Noen trenger det, noen trenger det ikke=)

Et lite tips er å kanskje legge fra seg den "detta kan jeg" holdningen og høre på råd du får=) Folk flest her som gir råd har holdt på med dette en stund

Ellers så ser det jo ut som at du gjør det meste rett og er kjempeflink, så det løsner nok snart!
lykke til.