Jeg er enig med Carbokiller, synes ikke det er tregt, men det er jo ikke alt som er like interessant for alle. Og sant nok; i perioder kan det jo hende vi prøver å gjøre noe annet også Jobbe, trimme, lese (noe annet enn om mat og karbo.. ), kino, teater, sove.... pc'n må ikke bli en mani på lik linje med karbo'r; " Bare må ha, bare må ha..."
Vi "avhengige " kan fort bli hekta på noe annet....
Spøk til side. Jeg synes det er mye flott stoff her, som jeg har lært mye av og som er en fin støtte for meg i min kamp mot kiloene. Jeg er veldig glad for at "noen" har lyst, overskudd og tid til å sørge for at dette er et så fint forum for oss. Av og til klarer jeg også å komme med en kommentar eller to eller et spørsmål av almen interesse. Litt avhengig av dagsform og tid, men alle er jo ikke like tilitsfulle og åpne om sine spørsmål, selvom vi er anonyme.
Og etterhvert som vi blir flere, så øker nok aktiviteten tenker jeg, men jeg synes det er veldig fint at vi på en måte har blitt litt kjent med hverandre da
Så selv om vi ikke har så mye å berette bestandig, så er vi her om det kommer et spørsmål vi kan svare på....enn så lenge surfer jeg litt rundt og leser masse flotte "gamle" innlegg. Det står mye der.
|