Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-08, 17:49   #49
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Muskelstimulator/bailine

Opprinnelig lagt inn av Stinen, her.

merker jeg ikke er særlig imponert - foreløpig! ikke akkurat støl .. merker ikke noenting i kroppen at jeg har "tatt" 900 sit-ups.. spørs om jeg gidder å betale 450 kr for dette! Må se i morgen på bailine.. kanskje det er bedre!

....Og hvordan gikk det med bailine??
Jeg er nyskjerrig på hvordan andre opplever det. Jeg har jo akkurat tatt fram min egen, men foreløpig er det temmelig tilfeldig når jeg får brukt den. Uansett håper jeg på snarlige (og synlige ) resultater - i alle fall på magen min.

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat