Dette var en provoserende tråd - og det er bra!! Og for meg ble det en tråd til ettertanke...
For har ikke jeg, min uskikkelige Fedonist, også til tider tenkt at "det er jo fanken aldri noen her. Aldri nye innlegg - og ikke noe som skjer?!!". Joda, det har jeg tenkt. Men jeg har aldri tenkt noe mer alvorlig over det. Men så setter MAZ fingeren på det for meg (Tusen takk, Maz! Det er dagens gode gjerning for din del!!!).
For meg handler nemlig frustrasjonen over lite aktivitet på forumet om at jeg så inderlig ønsker å finne nøkkelen som åpner opp for den rette veien for MEG. Tror jeg. Og så legger jeg kanskje skylda på forumet da? Lar i hvert fall frustrasjonen gå ut over det. Selv om jeg VET hva dette egentlig handler om, og at utfordringen ligger hos meg.
Eksempelvis skrev jeg en tråd her om dagen som heter "Help wanted" - og VIPS! så fikk jeg flere innspill som var direkte rettet til MEG. Akkurat det jeg trengte for å ikke følge meg så vannvittig håpløs og liten i denne vanskelige mat-verdenen. Fantastisk! Og resultatet blir jo at jeg får tilbake motivasjon og lyst til å bidra mer her også.
Dette er hvordan det fungerer for meg. Men ingen fasit. Ved nærmere gjennomlesning ser jeg at dette like gjerne kunne ha vært en ny tråd med tittel "TUSEN TAKK ALLE SAMMEN" - for det er vel det jeg sier?!; Jeg får mye hjelp her av så veldig mange - ikke alltid noe konkret, men det er de små daglige dråpene som får mitt livsbeger til å være i balanse og klukke fornøyd. DET er verdifullt for meg - og i dag sender jeg ekstra varme tanker til MAZ som åpnet mine trøtte øyne!
Varm og kjærlig hilsen til dere alle fra Fedonisten (som snart skal veies )