Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-08, 08:39   #18
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Tyggegummi?

Opprinnelig lagt inn av hvolga, her.

Heisann.... Er det noen som vet om en god erstatning for tyggis? Mannen her i huset ble ikke blid når han fikk høre at han ikke fikk spise noe mer av det nei... Hørte noe om at man kan spise lakerol, og ifa, kan noen bekrefte dette?

Store, sukkerfrie IFA kan man i alle fall spise .
Sukkerfrie Meller-drops (Narvesen) er også gode...

Jeg har også spist litt av de Extra-dropsene som er søtet med xylitol og de er gode (og litt uvanlige) i smak. MEN: jeg har ikke lest på baksiden av esken, så jeg er ikke sikker på om den også kan inneholde sorbitol (som jo er fy-fy).

Du kan jo ha i bakhodet at kunstig sukker kan virke stagnerende på vekten selv om man er i ketose. I begynnelsen av kuren kan det derfor være lurt å ikke spise mye av det.

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat