Tråd: Hei....
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-04, 08:37   #7
Carbokiller
Seniormedlem

Carbokiller sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Tregt? Nei det synes jeg i alle fall ikke. Takk og pris at det går i denne farten, så kan en stakkars husmor med to grinete unger, grinete mann og med tusen baller i luften klare å følge med på hva som skjer her!!!
Jeg synes jeg alltid får svar på hva jeg vil ha svar å her, det skjer omtrent to timer etter at jeg har spurt. Raskere enn det kan man jo ikke forvente. Vi er jo sånn temmelig nystartet og kan ikke sammenlignes med f.eks. nybaktmamma.com som har flerfoldige tusener av brukere. De gangen jeg er innom her er det alltid noen andre her. Men så må jeg jo si at jeg er omtrent logget inn her hele tiden noen ganger. Skriver litt.. tar oppvasken.... skriver litt... skifter bleier..... leser litt...lager mat.... osv. Så selv om jeg er aktiv så er jeg bare sånn semiaktiv.

Jeg vet jo at med tid og stunder er dette sikkert et mega-stort forum med tusener på tusener av brukere. MEn inntill da nyyyyter jeg tilværelsen her inne. Det er såpass lite at man "kjenner" de fleste. Og de fleste er engasjerte i hverandre. Det gjør at man kan få utrolig nyttige tips og råd som blir veldig personlig rettet. Dette er så bra!!

Malin, jeg synes det er synd at du synes dette er et tregt sted. Jeg håper likevel du synes det er et interessant sted og at du blir værende. Vil jo ikke miste deg!!

Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat