Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-08, 20:04   #108
sweet
Medlem

sweet sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Oslo
sweet er på en erverdig vei
Smile

Sv: FASE 1: motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei
Er ny her og har akkurat begynt på fase 1. Skal gå på den i 30 dager, deretter får vi se hva legen synes:-) Jeg har prøvd å beskrive i en blogg hvordan de første dagane har gått. Er ikke imponert av suppene. Har gått på cambridge, nutri, herbalife etc. grønnsakssuppen til cambridge var kjempegod og smakfull, det var ikke ED sin. Omelettene er ikke mye gode heller. Jeg blander de fleste måltidene mine med skummet melk. Det var det legen sa jeg skulle bruke. Dessuten fant jeg ikke laktolight noen steder.
Jeg sørger for å spise masse masse grønt til måltidene da - unntatt frokosten og kvelds når jeg lager søtt.

Første dagen hadde jeg veldig vondt i hodet, men det var nok kroppen som fikk totalt sjokk.

Gleder meg til å dra til legen om to uker for å veie meg og måle div for å se hvordan det har gått. er iallefall psyket opp opp og positiv til dette. Fant dette forumet og ble kjempeglad. Jeg er ikke alene out there...

Er det noen her som vet om vi kan spise sukkertøy? Da spesielt salt sukkerfri som Lakerol - salvi feks savner den veldig.

sweet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat