Tråd: Hei....
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-04, 22:11   #2
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Stortsett, når jeg er innom er det 3-6 aktive brukere... Nå har ikke jeg tellt hvor mange av de registrerte brukerne som ER aktive - skriver innlegg, men det er en svært liten andel av de 300+ registrerte brukere...

Dette blir vel en utfordring til deg som leser dette!
Om ikke noe annet skriv: "Lest"

Jeg er ofte innom, men jeg skriver ikke så mye for tiden. Jeg har etterhvert mye å tenke på, men jeg leser så å si hvert eneste innlegg... Og noen svarer jeg på... Som dette

Kom med noen gøye diskusjoner da! Både innenfor og utenfor tema! Her blir ikke mer liv enn det vi lager selv! Ingen som har noe provoserende, spennede eller morsomt som de tenker på for tiden? Ingen som har noe de brenner for som de vil engasjere fler for? Jeg har masse... Så jeg skal tenke på et emne... Kommer snart... Må bare formulere litt...

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat