Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-05, 18:24   #5
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Selv er jeg helt avhengig av Pepsi Max, men det er sjelden ungene får det. I helgene drikker og spiser de litt "som de vil". Men nå er mine unger såpass beviste på sunt/usunt at de velger med omhu, selv om de får frihet.

Min eldste sønn er veldig glad i Farris Lime, og drikker mer enn gjerne det fremfor brus! Cola drikker han ikke uansett, fordi han vet at den inneholder masse sukker! Når han får en ukjent brustype spør han alltid om det er sukker i den. (Han har trukket 2 råtne tenner, så han er livredd for å få flere hull....)

Vi drikker ikke så mye juice heller, men det hender vi har det til frokost i helgene. Jeg synes det er greit med juice, men kun sammen med mat. Da tærer det mindre på tennene....

Ellers drikker vi vann og melk....

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat