Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-05, 12:04   #5
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 55
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HP

Lavglykemisk lavkarbokost Det er ikke det samme... Alle som bevisst gjør et valg om å spise lavkarbo vet at karbohydratene de spiser skal være næringsrike - og det ekskluderer faktisk saker som loff og sukkerholdig mat

Forsåvidt enig med deg HP - når det gjelder de som kanskje ALLEREDE innehar en del kunnskap om matvarer, næringsinnhold osv.

- men hvis jeg skal forklare noen som "er grønne" i dette hva jeg spiser og hvordan, så er jeg påpasselig med å presisere at jeg ikke bare lever på LAVT karboinntak pr. dag, men også at TYPE karbohydrat er vesentlig.

Jeg har nemlig ofte møtt så mange som går på med krum hals - har de beste hensikter og gode mål, men mangler basiskunnskap.... DA blir kostholdet deres ofte "litt feil" og da trenger de veiledning og presisering. Gjerne med te-skje. Men ingen er så takknemlige heller når de får det forklart - og når de merker at kroppen responderer positivt.

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat