|
Sv: pazuza sin dagbok
hei på dere. jeg kom hjem i går ettermiddag å gadd ikke gå på pc hehe,
det har gått fint, koste meg både på kino der jeg gomlet ifa, å hjemme hos broren min, tok med meg linberg brødet å spiste til frokost, men trodde jeg sked ut av ketolysen da han spanderte en hamburger med brød å pommes frittes, å var veldig spent på stiksen jeg tisset på nor jeg kom hjem, å fant ut at jeg hadde klart meg akurat, phu. men så hadde vi gryte på kvelden med ris i, huff, men tok 3 karbo blokker 5 min før vi skulle spise, testet på stipsen 2 timer etter måltidet, å så jeg hadde sklidd ut , men på ettermiddagen i dag igjen så var jeg i rute igjen, da stiksen viste klar rosa farge, det var en lettelse.
om karboblokker virker, tja den skal fjerne en tredjedel av karboene dine når du spiser, så noe hjelper den nok, men mye kommer an på hva å hvor mye karbo du får i deg oxo, jeg tar de når jeg ikke kan unngå å få i meg litt for mye karbo, som for eks når du skal spise en gryte med ris til å sånt.
jeg vet folk har kjøpt de pillene for å bruke de som slanke piller. hehe, jeg kjøpte de forde de er en nødløsning når du skal spise borte hos andre å ikke helt har kontroll på alle karboer du får i deg.

|