Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-08, 00:34   #3
Max
Seniormedlem

Max sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 47
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye fett?

Hvor lenge har du gått på ketolyse? Har du målt i cm i tillegg til vekt? Mange ting kan påvirke vekta, f.eks. inntak av salt mat, f.eks. spekemat, mye bacon osv. Syklusen spiller også en rolle for kvinner. Man kan ikke regne med like mye nedgang hver uke.

Du bør ligge på 15-20 g karbohydrater per dag, ikke mindre hvertfall. Hvor mye fett du kan ha i deg kommer an på din egen vekt, men jeg er ikke sikker på hvor mye man regner prosentvis. Hvorfor tror du at du spiser for mye fett?

Det er lettere å se eventuelle feil dersom man kan se hva du har spist også. Det kan være noe så enkelt som å spise mer variert med grønnsaker, og å spise mindre av søtstoffer f.eks.

Jeg vil IKKE anbefale at du tar en karbo-dag i måneden, eller i uka, eller hva som helst. IKKE tell kalorier, se heller på sammensetningen.